Complaint: Port betalen

user-217711 on 16 December 2013 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte Heer/ dame

Voor de 2de keer ontving mijn overleden moeder een brief van jullie over een betaling voor een brief zonder postzegel. vanaf mei was mijn moeder niet meer in staat om zelf een brief te schrijven, laat staan te posten. Dus ik weet niet, waar de fout zit, maar niet bij ons. Het is alleen voor mij weer erg kwetsend, dat ik dit nu weer moet doen

Desired solution:

Geen port betalen natuurlijk. ( zie boven) Het gaat mij natuurlijk niet om de Euro 1,80, maar het klopt niet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to PostNL about your complaint

Message from PostNL

10 years ago - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

All complaints of