Complaint: GGN: nooit gehoord van communicatie

user-217717 on 11 December 2013 about GGN Incasso in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn vader is op vakantie en heeft mij gevraagd zijn post af en toe te kijken. Toen ik een brief zag van GGN incasso, heb ik de brief opengemaakt en gelijk gebeld met mijn vader en GGN. Ik kon mijn vader niet bereiken, ik zou dezelfde dag nog moeten betalen op kantoor om de kosten niet te laten ophogen.
Omdat ik met een gebroken teen zat, legde ik uit niet op kantoor te kunnen komen. Ik vroeg de telefoniste een aantekening te maken, en heb het geld via mijn bank overgemaakt.
Later kreeg ik bericht van mijn vader om er niks mee te doen, hij zit in een discussie met Zilveren Kruis over een rekening die hij onterecht in zijn optiek heeft gekregen. Hij heeft hun bewust niet betaald.

Ik heb gelijk teruggebeld daarna om de situatie uit te leggen. Ik had me gewoon nergens mee moeten bemoeien. Als ik een bewijs kon opsturen, dat het geld was gestort zou ik het teruggestort krijgen. Dit heb ik vervolgens gedaan. Ik hoorde er niks over.

Een paar dagen later heb ik opnieuw gemaild. Nogmaals hoor ik er niets over.

Ik heb toen een paar dagen later weer gebeld. De telefoniste verteld me dat er gister (5 dec) een brief naar mij is gestuurd als reactie op mijn tweede email. Ze bevestigd dat ook de eerste mail wel binnen is gekomen. Het is geen prettig gesprek, ik voel me niet gehoord en ben behoorlijk gefrustreerd. Waarom kan ik mijn 204,- euro niet terugkrijgen? Moet ik er een incassobureau op uitsturen?!

Gek dat ze via een brief antwoorden op mijn mail. Nog gekker omdat zij mijn adres niet hebben. Ik ga er vanuit dat ze deze dus naar mijn vaders adres hebben gestuurd, lekker slim.

NOGMAALS stuur ik alle bewijs via de mail (dat was de voorkeur) op. Ik vraag in deze mail om een ontvangstbevestiging…. niks. Ondertussen, tot vandaag, heb ik de email met alle bijlages al 15 keer opgestuurd, met geen énkele reactie van GGN.

December is een dure maand, zij zijn snel in geld incasseren, maar om mijn geld terug te betalen daar nemen ze rustig hun tijd voor…. ondanks de moeilijke tijd waarin de meeste mensen verkeren en in deze dure maand!
Communicatie, ho maar, daar hebben ze niet van gehoord. Of moet ik er vanuit gaan dat ze via mijn vader met mij communiceren?

Als ik het geld had, zou ik een incassobureau op ze afsturen.

Desired solution:

Mijn geld per direct wordt overgemaakt en excuses voor hun laksheid

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to GGN Incasso about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by GGN Incasso

All complaints of