Complaint: defect nieuwe Philips tv

user-217722 on 11 December 2013 about Philips in category Electronica Merken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij nieuwe tv kregen we op bepaalde zenders geblokt beeld. In eerste instantie dacht leverancier dat dit aan satellietontvanger lag. Telefonische diverse oplossingen aangedragen maar dit hielp niet. Wederom telefonisch contact opgenomen waarna leverancier naar ons thuis is gekomen. Defect bleek in tv te zitten.
Zij hebben contact opgenomen met Philips en monteur gestuurd. Die is heden ochtend geweest en heeft er 2 uur aan gewerkt. Moederbord vervangen waarna tv helemaal niks meer deed. Leverancier gebeld en gevraagd waarom we geen nieuwe tv krijgen. Is uiteindelijk splinternieuw. Leverancier vervolgens Philips gebeld en dit kan alleen als klacht binnen 10 dagen gemeld is. Leverancier heeft uitgelegd dat 10 dagen niet gehaald zijn omdat andere opties eerst uitgesloten zijn en dit tijd nodig heeft gehad. Philips blijft star aan 10 dagen vasthouden. Tv is inmiddels meegenomen naar reparatiecentrum. Wij vinden het niet acceptabel dan nieuwe tv van € 1800 niet vervangen wordt.

Desired solution:

Nieuwe tv

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Philips about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Philips

All complaints of