Complaint: Product niet gearriveerd

user-217724 on 16 December 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een hele tijd terug (25 oktober) bij jullie een bestelling gedaan voor een aantal hoesjes voor mijn Iphone.

Nadat ik deze na ruim 20 werkdagen niet had ontvangen, wilde ik jullie een e-mail sturen om te vragen hoe dit kwam. Dit is mij na veel moeite gelukt, omdat dit absoluut geen gebruiksvriendelijke manier is. Dit lukte mij alleen door te klikken op ‘stel een vraag over douanerechten’.

Als antwoord op deze e-mail kreeg ik een automatisch bericht waar in stond dat er een uitloop is tot 40 werkdagen. Het is nu 40 werkdagen verder, en ik heb mijn hoesjes nog steeds niet ontvangen. Ook kan ik nog steeds geen normale manier op jullie eigen site vinden om contact hier over met jullie op te nemen.

Desired solution:

Ik zou graag willen dat de door mij bestelde hoesjes alsnog met spoed naar mij verstuurd worden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

All complaints of