Complaint: Bestelling niet bezorgd ”helaas we hebben je gemist”

user-217746 on 11 December 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Wehkamp een bestelling geplaatst op dinsdag. gekozen dat het woensdag tussen 14.00 en 18.00 uur bezorgd moet worden. Ik kwam 13.30 uur thuis en dacht ik ben nog ruim op tijd voor als mijn pakket komt. Kijk ik in de brievenbus en ontvang een briefje met ” helaas we hebben je gemist” dit is echt belachtelijk. op het briefje staat geen telefoonnummer niks. ook niet bij de buren bezorgd, terwijl ik dat duidelijk heb aangegeven dat het bij de buren mag worden bezorgd. dit is niet de eerste keer dat ik een klachten heb over selektvracht. TNT is altijd op tijd en ik heb er nooit problemen mee. Maar helaas doet wehkamp met hun zaken. ik heb gebeld naar de wehkamp en zij konden alleen maar een klacht doorgeven aan selektvracht, dit is heel slecht !! doe nooit meer een bestelling via wehkamp of selektvracht!!!!!!! heb vroeger zelfs met onbeschofte bezorgers te maken gehad, echt associale mensen die op je raam gaan bonken omdat de bel hebt zogenaamd niet doet., echt niet normaal!!!!!!!!

Desired solution:

dat mijn bestelling gewoon wordt afgeleverd volgens afgesproken tijd en bij niet thuis dat het wordt afgeleverd bij de buren. Bij de tnt post nooit problemen mee gehad, en de bestelling wordt gewoon bij de buren afgeleverd.

Selektvracht moet gewoon via een nummer te bereiken zijn, wellicht dat je bestelling gewoon kan worden bezorgd die dag.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

All complaints of