Complaint: Verkeerd voorgelicht over prijs/ service

user-217756 on 11 December 2013 about IKEA in category Woonwarenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben voor ons bedrijf besloten om Trendig tafels te kopen en gebruiken als bureau. Aangezien dit een model is wat niet meer op voorraad is in iedere winkel, wilden we deze tafels bij Ikea Breda halen voor 149,00 per stuk. Hier was de voorraad niet toereikend, dus naar Delft gereden, hier bleek echter de zelfde tafel 199,00 per stuk te zijn. Navraag gedaan bij de klantenservice van dit filiaal en de mevrouw verzekerde ons dat het geen probleem zou zijn als we in Delft de tafels kochten, we het verschil in Breda gewoon retour zouden krijgen. Zowel in Delft als Amersfoort de overgebleven tafels gekocht en vervolgens naar Breda gereden om de resterende tafels op te halen. Eindelijk het benodigde aantal bij elkaar, blijkt dat de klantenservice medewerker het verschil niet terug kan betalen. Ze moest hiervoor een referentie aanmaken bij het hoofdkantoor. Hoofdkantoor zegt vervolgens dat Breda dit wel had moeten doen, en dat ik het zelf maar uit moet zoeken. Resultaat: Breda spreekt Delft tegen, hoofdkantoor medewerker helpt helemaal niet en zegt letterlijk dat het mijn probleem is.

Desired solution:

Ik hoef geen geld terug, ik heb namelijk nog veel meer artikelen nodig voor het nieuwe kantoor die ik best bij Ikea wil halen. Een tegoedbon met het verschil voor het teveel betaalde bedrag lijkt me een goede oplossing.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to IKEA about your complaint

All complaints of