My complaint:
Het overkomt me nu al voor de 2e keer in 1 week tijd dat de bezorger van DHL doorgeeft dat een adres onjuist is ( zowel bij het adres van een klant als bij mijn eigen adres, terwijl dit niet het geval is. Het ging hier in beide gevallen om adressen met toevoegingen, zoals b.v. 1-314. Voor beide verzendingen was extra betaald i.v.m. spoed.
Een simpel iets als een telefoontje naar de bezorger om door te geven dat het adres wél juist is, wordt afgekapt met het excuus dat dit extra kosten met zich mee zou brengen. Hierdoor werden beide verzendingen weer teruggestuurd naar het depot, waardoor deze een dag vertraging opliepen. En dat terwijl ik al 10 minuten na een foutmelding van mijn adres aan de lijn hing. De bezorger had dus makkelijk om kunnen keren en het pakket alsnog kunnen bezorgen.
Absoluut niet representatief voor mijn bedrijf, aangezien ik afhankelijk ben van deze zendingen en ook fors meer betaal voor spoedverzendingen.
Desired solution:
Zorg dat in het systeem adressen met toevoegingen ook als juist worden geaccepteerd en dat de bezorger evt. contact kan opnemen met de geadresseerde om te vragen wat er niet klopt. Of neem contact op met de bezorger, zodat deze nog terug kan keren en het pakket op tijd bezorgt.