Complaint: midweek de Leistert

user-217791 on 11 December 2013 about Travelbird in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We waren heel blij met de boeking via Travelbird voor een midweek in vakantiepark de Leistert. Een prima prijs voor een midweek, alleen stonden er op het moment van boeking nog niet de kosten exclusief bij. Nu krijgen we een rekening van het vakantiepark van meer dan 200 euro. We vinden het niet reeel dat wij dit niet van tevoren wisten omdat op het moment van boeking het hoofdstuk exclusief ontbrak. De midweek pakt nu onverwacht toch nog duur uit. We zijn erg teleurgesteld over deze gang van zaken.

Desired solution:

Wij verzoeken u ons deze kosten niet in rekening te brengen. Met vriendelijke groet Sabine Frech

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Travelbird about your complaint

Message from Travelbird

10 years ago - Beste Sabine Frech, Wij vinden het spijtig te horen dat je deze ervaring hebt met TravelBird. In onze aanbiedingen vermelden wij áltijd alle bijkomende, verplichte kosten onder het kopje 'exclusief' en nogmaals onder het kopje 'betaling'. Zo ook de kosten welke zijn berekend door het betreffende vakantiepark van jouw boeking en welke je ter plekke diende te voldoen. Zoals volgt uit jouw klacht waren jullie hiervan op de hoogte ten tijde van de boeking. Via de volgende link ziet u dat dit ook het geval is bij de betreffende aanbieding van uw boeking: http://travelbird.nl/12514/buitenhof-de-leistert/ De extra kosten waar je over spreekt worden niet berekend en niet geïnd door TravelBird. Vandaar dat je deze niet op de bevestiging en factuur van ons vindt. Ook dit staat vermeld in de aanbieding (zie kopje 'betaling'). Tot onze grote spijt kunnen wij je door bovengenoemde punten niet tegemoetkomen. Hopende je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Vera TravelBird

All complaints of