Complaint: zeer onvriendelijke paskamermedewerkster 4e etage heren/kinder/dames

user-217793 on 11 December 2013 about Primark in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op woensdag 11 december 2013 heb ik verbijsterd gezien hoe onvriendelijk menig klant werd behandeld door de dame bij de paskamers. Ook mijn dochter en ik waren het haasje. Toen ik uit de paskamer kwam liep ik niet snel genoeg naar de balie, waarop betr. medewerkster zei;”doorlopen, hiervoor moet ik ook vooruit”. Mijn dochter liep te snel door, die moest terug! Tijdens het wachten stond de dame in kwestie verveeld/hautain haar nagels zuiver te maken.

Desired solution:

Lijkt me verstandig om het personeel klantvriendelijkheid te leren. Dit geldt overigens niet voor de cassiëres, deze waren zeer vriendelijk!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Primark about your complaint

All complaints of