Complaint: zeer slechte bezorgtijd

user-217807 on 11 December 2013 about DPD in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een babywagen besteld op maandag voor 3 uur. Dit betekend dat ik het dinsdag binnen zou moeten krijgen. Het is onderhand al woensdag en wanneer ik bel over waar het pakketje blijft, vertellen ze me dat ik pas het pakketje donderdag ontvang. VEEL TE LAAT DUS!! Erg raar dit. Ik vind het geen nette bedrijf.

Desired solution:

Ik vind dat ik het pakketje zeker vandaag, dus op woensdag binnen had moeten krijgen. Als ik voortaan weet dat deze bedrijf bezorgd, bestel ik NIET.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to DPD about your complaint

Message from from Klacht.nl

9 years ago - Complaint is picked up by DPD

Message from DPD

9 years ago - Beste sonyazgim, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je pakket niet op de verwachte dag bezorgd is. Niet alleen DPD, maar ook de verzender van het pakket is verantwoordelijk voor wanneer een pakket geleverd wordt. Zo is DPD afhankelijk van wanneer de verzender het pakket aanbiedt; als dit te laat gebeurt, is het mogelijk dat DPD het niet meer kan leveren op dat datum die door de verzender wordt aangegeven. Om na te gaan wat hier precies gebeurd is, ontvang ik dan ook graag je 14-cijferige pakketnummer, zodat ik dit kan achterhalen. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Charlotte

All complaints of