Complaint: Langdurige storing caiway

user-217822 on 11 December 2013 about Klacht.nl in category Klachtensite

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

onlangs hebben we weer eens een landurige storingb gehad bij alle diensten van Caiway. Ik heb zelf bijgehouden wanneer de storing begon en was opgelost. De storing is begonnen om 13:30 uur en was in de nacht om 03:00 uur opgelost. Gevolg, 13,5 uur gee tv/internet en telefoon. Hel erg vervelend omdat ik veel thuis werk en dat nu dus niet kon. Ook was ik telefonisch al die tijd niet bereikbaar. Op 2 december hebben we een excuusbrief ontvangen waarin Caiway aangeeft spijt te hebben van de langdurige storing, die volgens hen heeft geduurd van 14:30 tot 02:00 uur en kwam door een kabelbreuk. Wat opvalt is dat caiway aangeeft dat de storing 11,5 uur heeft geduurd. Terwijl dit in werkelijkheid dus 2 uur langer was. Dit betekend volgens caiway dus geen recht op schadevergoeding, terwijl we daar wel recht op hebben.

Desired solution:

Ik en het een beetje zat met caiway. heel erg veel storingen, en totaal niet klantvriendelijk. ik wil dat caiway de schadevergoeding waar ik in dit geval recht op heb gewoon uitkeert en zich niet verschuild achter een lullig excuus briefje waarin ze het ook nog durven om leugens te verkopen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Klacht.nl about your complaint

All complaints of