Complaint: Wanneer krijg ik een reactie/ oplossing aangeboden

user-208414 on 11 December 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

27 oktober 2013 klacht geplaats maar nog steeds geen reactie/ oplossing gekregen. Voor klacht zie onderstaande link
https://www.klacht.nl/wp-admin/index.php?alurl=true&alu=f9f720c54ecbf6816b4ef63590326279&alui=16922822144df7e76a081e7a96d51abe&alue=8f16e9a2b98ee5fac6ce591a0f19db33&alr=https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.php?page=gdcs-panel-user-posts-list%26view=277457

Desired solution:

zie oplossing genoemd in link

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 10 december een reactie verstuurd naar het reisbureau van de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of