Complaint: glasvezel

user-217855 on 11 December 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het plannen van een opname moet je maar afwachten of het werkt. Tientallen keren een serie gepland maar dit werkt van geen kant. Als je s’avonds kijkt blijkt er niets opgenomen te zijn. Je moet de hele dag met iPhone of tablet rondlopen om te plannen of op tv het programma ingeven en maar afwachten of het werkt .hebben voorheen Ziggo gehad en nooit ‘n probleem met opnemen ondervonden. Dit is waardeloos. Hadden we maar nooit kpn genomen. Is ook nog duurder dan andere providers. Heb 1 maal kontact gehad met kpn, werd gebeld door iemand van klantenservice maar toen ik hem vroeg over programmeren van programma’s wist deze meneer nergens van. Klantenservice???..

Desired solution:

een passende

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

All complaints of