Complaint: Misleiding

user-217869 on 12 December 2013 about beyond-beauty in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via internet heb ik een aanbieding voor gratis beautyartikelen gekregen.
Toen bleek dat het om supplementen ging heb ik de site gesloten zonder iets te verzenden.
Daarna heeft BB mijn man benaderd onder het mom dat ik iets had besteld maar het rekeningen niet goed was doorgekomen!!!
Ik heb een proefpakket gekregen in mijn vakantie en tevens meteen de eerste termijn zending . Annuleren kon niet meer want de twee weken waren al om, in een vakantieperiode !
Ik heb alles teruggestuurd en opgezegd en uit coulance de proefzending betaald. Ze blijven nu incasseren en. Is toesturen. Heftige mailwisseling, maar ze blijven beweren dat ik moet betalen, zonder iets ontvangen te hebben. Het abonnement is inmiddels uiteindelijk stopgezet, maar de rekening blijft staan.

Desired solution:

De proefzending heb ik betaald, maar vervolgzendingen die ik niet heb gehad hoef ik ook niet te betalen.
Ik wil een brief dat alles zo klaar en afgesloten is. Niemand Zit op incasso's en rechtszaken te wachten.
BB heeft de supplementen en die mogen ze ook zeker zelf hebben, maar ik hoef daar niks meer voor te betalen behalve de al betaalde proefzending.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about beyond-beauty

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind beyond-beauty to pickup complaint

All complaints of