My complaint:
– bij overboeking naar buitenland blijkt er ‘om veiligheidsredenen’ een blokkade te zijn.
– het opheffen van deze blokkade neemt enkele dagen tot uren in beslag.
– dus voer ik een datum in wanneer de betaling uitgevoerd kan worden. vervolgens kan ik de betaling niet afronden.
– de bestelling uit Duitsland, die ik anders morgen had kunnen ontvangen wordt hierdoor dagen vertraagd.
– waar is de dienstverlening? ik wil van mijn eigen geld een buitenlandoverboeking doen maar ik moet dus wachten tot de blokkade er af is en dan alles opnieuw invoeren.
– Uiteindelijk wil ik inloggen om te gaan overboeken; blijkt er een storing. Dus wil ik bellen… 10 CENT PER MINUUT!! GEweldige service! Wat een dienstverlening!
Ik moet betalen om een vraag te stellen.
Desired solution:
ONBEGRIJPELIJK. Dienstverlening? Ik moet zelfs betalen als ik om uitleg vraag. De beheerder van mijn geld, die daar vorstelijk voor beloond wordt, laat het afweten en niet voor het eerst.
Ik ben ernstig teleurgesteld.
Welke oplossing? Dat u de systemen die door ú van bovenaf opgelegd worden, die wíj verplicht worden te gebruiken, ook daadwerkelijk doen wat u belooft. Dat ik voor een telefoontje over het beheer van mijn eigen geld niet hoef te betalen. Dat is Géén service!