Complaint: Jaarafrekening

dennis13 on 13 December 2013 about Essent in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Veel te hoge jaarafrekening
Klantenservice stuurt ons van kastje naar de muur.
Moeten 1000 euro bijbetalen maar dat is niet juist volgens ons.
Volgens de Essent zouden wij de deur open hebben staan met de CV aan!! Echt niet.

Desired solution:

Dat er goed gecommuniceerd wordt en de klacht wordt opgelost!! Een juiste jaarafrekening

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Essent about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Essent

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Essent

Essent

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer Kuik,

Allereerst wil ik u bedanken voor de moeite die u heeft genomen om uw onvrede kenbaar te maken.

Volgens onze administratie blijkt dat uw klacht op 11 december 2013 naar de verantwoordelijke afdeling is doorgezet. Ik heb contact gehad met de betreffende afdeling en die hebben aangegeven dat zij vandaag nogmaals proberen om contact met u op te nemen.

Om deze reden zal ik de klacht op deze website sluiten. Dit betekent niet dat uw klacht al is opgelost maar uw klacht wordt behandeld door de verantwoordelijke afdeling.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dave
Webcare Essent Klantenservice

All complaints of