Complaint: openen particuliere rekening ,als Belg die verhuisd naar Nederland

user-217978 on 12 December 2013 about Thuiszorg in category Zorginstellingen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn procedure die ik al heb moeten volgen,door slechte en onvoldoende info van ing
Eerst meld ik mij bij een servicepunt,oke voor deze uitzondering sturen ze mij naar hoofdkantoor Helmond begrijpelijk,die vragen sofienummer,zit in het systheem owv een zakelijke rekening die ik al geopent had BIJ ing en sofienr dus noodzakelijk is,niet te vinden zeggen ze me,oeps terug naar Turnhout,bellen met kantoor Goirle ,zeggen best langs te komen,openen onmiddellijk rekening,sofie nr staat wel in sytheem,na 30 min telefoon dat ze rekening stoppen daar ik geen Nederlands adres heb,hadden ze niet gevraagd want ik heb al een huurcontract,wist ik niet.Dan na 10 min weer telefoon o er staat al geld op de rekening wat ermee,niet naar zakelijke rekening mag niet,ja maar je moet snel komen om je adres door te geven en dit te veranderen,ik zege ik kom direct maar niet voor niets o,sorry mevrouw we hebben geen startpaketten meer ,kijk het maar nu heb ik er de balen aan (zwaar geberek aan service) ,jullie fouten hebben me al een trip van meer dan 220 km gekost en nu is het nog niet in orde.Ze kunnen niet annuleren owv mijn geld,dat is jullie zorg.ik doe niets meer .
overal merk ik jonge krachten die helaas allemaal zeer weinig weten maar het dan ook niet doorspelen,in kantoor helmond hadden ze mijn sofienummer moeten vinden,dan hadden ze mijn adres van Nederland moeten vragen en dan was er niets fout gelopen.

Desired solution:

Jullie krijgen vip etentjes en dergelijk nauw deze klant heeft veel tijd en km moeten steken in jullie foutieve info ,daar staat zoiets tegenover .Want uiteindelijk is de klant koning maar daar ben ik diep in teleurgesteld met mijn eerste kennismaking ,of beter gezegd vierde kennismaking.
Ik doe niets,ik rij weer geen 40 km heen en terug naar Goirle ,mensen moeten uit zulke fouten een les leren ,ofwel moeten ze maar eens langs mij komen en het dan oplossen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Thuiszorg

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Thuiszorg to pickup complaint

All complaints of