My complaint:
Ik heb deze klacht ook reeds neergelegd bij Bonaparte.
Er is nogal verwarring ontstaan over de betaling van mijn bestelling. Als ik kies voor de optie “acceptgiro” en dan een bon ontvang waarop staat dat ik alsnog een acceptgiro mede factuur zal ontvangen van Klarna (zie bijlage) verwacht ik uiteraard iets te ontvangen via de post.
Echter heb ik nooit een factuur of acceptgiro ontvangen via de post. Pas bij een tweede aanmaning heb ik een papier mogen ontvangen met daarop het aankoopbedrag plus aanmaningskosten, en het verzoek deze snel te betalen voordat er nog eens extra incassokosten bij komen.
Bij nader onderzoek van mijn kant bleken er inderdaad facturen verstuurd te zijn, via de E-MAIL. Geen acceptgiro dus. En aangezien deze verstuurd worden via Klarna en niet via de webshop van BONAPARTE, onopgemerkt gebleven tussen alle spam-mail.
Erg verwarrend allemaal en niet erg klantvriendelijk. Bonaparte heeft al gereageerd en gezien de reactie verwacht ik niet veel goeds. Echter kan ik toch bewijzen via die foto dat er niet echt duidelijk vermeld is wat nu de bedoeling was qua betaling. Ik hoop daarom ook dat dit opgelost kan worden, aangezien ik voor dezelfde bestelling wederom een tweede aanmaning heb mogen ontvangen plus weer incassokosten. Blijkbaar worden naleveringen extra gefactureerd.
Ik ben ook erg teleurgesteld in BONAPARTE. Ik heb er in het verleden met veel plezier vaak genoeg besteld zonder problemen. Blijkbaar is er iets niet goed gegaan met de overgang naar KLarna en moeten de klanten hier nu de dupe van worden.
Desired solution:
Kwijtschelden aanmaningskosten en overleg met BONAPARTE over betere communicatie richting klant betreffende betaling.