My complaint:
Sinds 4 maanden hebben wij continue problemen met ons internet en digitale TV van KPN. De storingen doen zich aan de lopende band voor (in de vorm van storend/ knipperend beeld op tv en een langzame of zelfs geen internetverbinding)
KPN heeft al meerdere monteurs gestuurd en nieuwe modems + apparatuur gestuurd maar het probleem blijft zich voordoen. Voor een prijs van 70.- in de maand verwachten wij wel dat het probleem opgelost moet gaan worden aangezien dit geen werkbare situatie is. Ik ben zelf studente en heb voor mijn werk als tekstschrijfster het internet nodig… Het kan niet zo zijn dat ik continue bij mijn vriend thuis m’n werk af moet maken omdat het thuis ‘weer eens niet werkt’.
Korte tijd geleden leek het probleem eindelijk te zijn opgelost met een ‘meting’ van de lijn van de centrale naar ons huis. Wij hebben toen netjes een schadevergoeding ontvangen van KPN voor de veroorzaakte problematiek. Echter zijn wij nu weer terug bij af en willen we ERG graag dat het probleem nu eens voorgoed de wereld uit wordt geholpen.
Dus hierbij onze laatste poging om tot een oplossing met KPN te komen, anders zijn wij helaas genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.
Desired solution:
Een goede internetverbinding en een goed werkende tv.