Complaint: BUS 5058 haalt ten onrechte geld van mijn ov

user-218075 on 13 December 2013 about Veolia in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week dinsdag 3-12-2013 en vorige vrijdag 6-12-2013 en vandaag 13-12-2013 Is gebeurt in lijn 61 in bus 5058 Dat ik incheckte en wanneer ik wou uitchecken ging dit. Dan stond ik ineens in de min. Ik reis elke dag met een 4 sterren maand abonnement deze gaat van Weert naar Maasbree. Alle reizen waren binnen mijn abonnement zone’s en hiervoor betaal ik ongeveer 130 euro per maand. Hier mee verwacht ik dus dat de apparatuur in de bussen werkt. Dinsdag 3-12-2013 Reisde ik van Beringe via lijn 61 Na Meijel hierbij kon ik niet uit checken. Er was 4 euro van mijn OV gehaald. Op vrijdag 6-12-2013 reisde ik van Meijel via lijn 61 na Panningen kon ik wel inchecken en weer niet uit checken en was er weer 4 euro van mijn OV gehaald. Vandaag 13-12-2013 reisde ik van Meijel via lijn 61 naar Weert en kon ik wel inchecken en weer niet uit checken en was er weer 4 euro van mijn Ov gehaald. Alle drie de keren kon ik normaal in checken maar kon ik niet uit checken omdat ik in de Min stond. Ik heb mijn Ov nu drie keer moeten opwaarden voor €5,- Ook heb ik nu twee keer moeten bellen na het 0800 nummer wat ook geld kost.En heb nu 3 bussen gemist door dat ik de bus niet in mocht omdat ik in de min stond met mijn ov. Ik ben altijd tevreden geweest over veolia. Maar ik had vorige week vrijdag ook gebelt en dit door geven en hoop dat er weer iets aan word gedaan. ik verwacht dus ook een bedrag voor de onkosten en ongemak die ik hierdoor voor heb moeten vinden. Ik hoop zo snel mogelijk reactie hier op te krijgen. En natuurlijk het geld wat ten onrechte van mijn ov is afgehaald.
Ik ben te bereiken via 0611825275 of
via Email annehunnekens1995@hotmail.com
Vriendelijke Groet Anne Hunnekens

Desired solution:

Een schade vergoeding voor het ongemak en mijn geld terug wat er af is gehaalt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Veolia

All complaints of