Complaint: Retourneren aangenomen pakketten.

user-218099 on 13 December 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 14 november heb ik een tweetal pakketjes in ontvangst genomen, die geadresseerd zijn aan de overbuurvrouw, aangezien zij niet thuis was en ik de beroerdste niet ben.
Na herhaaldelijk aangebeld te hebben en zelfs een herinneringsbriefje in haar brievenbus te hebben gestopt, heeft zij tot op heden (13 december) de post nog niet opgehaald. Aangezien er geen retouradres op de pakketjes staat, heb ik de bezorger (Selektvracht) gebeld, om te vragen of ik ze kon retourneren. Dat kan dus niet. Dan had ik ze maar niet moeten aannemen, kreeg ik te horen.
Van de dames aan het informatienummer moest ik de pakketten maar open maken om te zien naar welk adres ze geretourneerd zouden kunnen. Eventuele retourkosten zijn voor mijn rekening.
Dat openen mag niet en bovendien weiger ik op te draaien voor nog meer kosten, buiten de belkosten.
Op mijn vraag of ik eventueel een manager kon spreken was het antwoord natuurlijk nee.
Mijn voorstel om de pakketten dan op te laten halen door een chauffeur die toevallig in de buurt was werd ook van de hand gewezen.
De dame die ik ongeveer anderhalve week geleden aan de telefoon heb gesproken, wist me te vertellen waar het pakket vandaan kwam en de twee dames die ik vandaag gesproken heb, weigeren me te helpen.

Desired solution:

Het ophalen van de pakketten en een excuus, zodat ik volgende keer ook weer genegen ben de chauffeur uit te helpen. Anders zal ik nooit meer een pakketje aannemen voor buren etc. en zal het dan niet nalaten familie, vrienden en bekenden hiervoor te waarschuwen.
Dan worden het dure pakketjes!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Selektvracht

All complaints of