Complaint: aansluitkosten bij gebruik zelfde nummer

Rijk van den brink on 18 December 2013 about Tele2 in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondergetekende is van internet en telefoon. veranderd naar alleen telefoon.
Tijdens deze uitvoering is ondergetekende meer dan een week niet bereikbaar geweest doordat men zin eigen nummer veranderd had in een ander nummer, terwijl ondergetekende nog benadrukt had met eigen nummerbehoud. Meer dan een week en vele namen bij de k.p.n. is ondergetekende bezig geweest om zijn eigen nummer weer te herkrijgen, zoveel gebeld en geïnformeerd dat ondergetekende zelfs hiervan een heel dossier had aangelegd wat helaas niet meer in zijn bezit is. Ondergetekende was dan ook zeer verbaasd dat er voor deze verandering alsnog € 20.66 excl b.t.w.. van zijn rekening werd afgeschreven na alle frustraties betr. deze verandering.

Desired solution:

Hopenlijk is de k.p.n. zo coulant om het bedrag van € 20.66 excl. bt.w. te retourneren gezien de ergenis / onbereikbaarheid /tel. kosten / frustratie
gezien bovenstaand.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Tele2 about your complaint

All complaints of