Complaint: Reparatieverzoek HTC One X

user-218128 on 13 December 2013 about KPN Mobiel in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een leasetoestel via Hi, een HTC One X. Deze valt regelmatig zomaar uit. Hij is al eens opgestuurd geweest maar dan wordt er geen defect gevonden en krijg ik hem dus terug met hetzelfde probleem. Ik heb contact gehad met HTC en zij hebben me aangeraden bij een winkel in Haarlem het toestel te laten repareren. Toen ik belde naar Hi om te vragen of dat akkoord was, het is tenslotte een leasetoestel, werd ik erg slecht geholpen. In plaats van een ja of nee kreeg ik een heel verhaal over het uitvoeren van een harde reset. Daar zit ik niet op te wachten, ik wil dat mijn toestel zo snel mogelijk weer normaal functioneert.
Het defect valt nog onder de garantie, dus in mijn ogen maakt het niet uit wie hem repareert.
Het enige wat ik wilde weten is of ik hem bij een ander mag laten repareren omdat ze bij Smartcare waarschijnlijk toch weer geen defect kunnen vinden en ik dan weer weet ik hoe lang mijn telefoon kwijt ben.

Desired solution:

Het antwoord op de vraag die ik stelde.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Mobiel

All complaints of