Complaint: factuur na offerte

user-218161 on 13 December 2013 about Crawford in category Bouwbedrijven

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook mij heeft dit bedrijf na een offerte een factuur gestuurd. Na een gebroken veer van een overheaddeur heb ik contact opgenomen met crawford. Deze zouden een monteur sturen, deze kwam een dag later dan afgesproken, maar okee. Deze monteur heeft naar de deur gekeken, en 2 uur in zijn bus zitten bellen. Hij kwam met het verheel dat het vervangen van de veren duurder zou zijn dan het hele veersysteem vervangen. Ik heb hem gezegd dat ik hier over na moest denken, en heb deze offerte niet gelijk geaccepteerd. Wél heb ik digitaal getekend zodat hij zijn uren kon verantwoorden naar zijn werkgever. Ik kreeg de offerte ‘s middags via de mail binnen en werd gelijk gebeld voor akkoord, dan konden ze de spullen alvast bestellen. Heb toen wederom gezegd dat ik nog niet akkoord ging. Ben naar een andere deurenfabrikant gegaan, deze konden wél de juiste veren vervangen, en een heel stuk voordeliger! Heb een mail gestuurd naar Crawford, waarin vermeld dat ik niet akkoord ging met hun offerte. Kreeg een rekening van ruim 341,95 voor werkzaamheden. De monteur zou de deur buiten werking hebben gesteld, dat is niet gebeurd, en er zou ‘kleinmateriaal’ zijn gebruikt, wat precies kon Crawford mij niet vertellen…
Heb telefonisch én via E-mail laten weten dat ik het niet eens ben met deze factuur… reactie: een herinnering waarin staat ‘Aangezien er bij ons geen redenen bekend zijn om niet te betalen, verzoeken wij u dringend… enz.
Fijne afhandeling van klachten daar!

Desired solution:

Een creditnota voor het gehele bedrag

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Crawford

All complaints of