Complaint: Waardeloze klantenservice & administratie Agis

user-180842 on 13 December 2013 about Agis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag,
Al enige tijd ontvang ik aanmaningsbrieven mbt de premie van de maand september.
Ik heb al een paar keer gebeld om aan te geven dat ik deze allang heb betaald. Op verzoek van een medewerker die mij wist te vertellen dat de premie van september nog niet betaald was, toen ik belde met een vraag, heb ik deze zelf overgemaakt onder vermelding van mijn klantnummer.Later is het bedrag alsnog geïncasseerd. Deze is uiteraard teruggeboekt. Als ik bel om het na te vragen is er altijd wel wat aan de hand.Dan is er weer een storing in het systeem, dan is het weer druk op de financiële afdeling. Elke keer is er weer iets aan de hand waardoor ik niet verder geholpen kan worden. Maar de aanmaningen blijven komen en de oplossing wordt bij mij neergelegd. Ik ben er een beetje klaar mee. Het kost mij veel te veel geld en tijd. Kan ik bij jullie ook administratiekosten in rekening brengen? Dat doen jullie namelijk wel bij mij als ik niet tijdig betaal!!!! Daarbij valt het me op dat de keren dat ik bel ook niet goed geregistreerd worden, ik kan steeds opnieuw beginnen het hele verhaal te doen. Een belverslag maken is misschien wel iets van deze tijd.

Desired solution:

Ik wil dat het uitgezocht wordt door de Agis, dat ik een schriftelijke bevestiging krijg van mijn betaling zonder dat ik er zelf nog vaker achteraan hoef te gaan.En geen aanmaningsbrieven meer hoef te ontvangen. Verder mag Agis ook even zijn eigen administratie onder de loep nemen. Daar schort ook een heleboel aan. Beetje jammer voor zo\'n beetje de duurste zorgverzekeraar. Waar gaat al dat geld heen?

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Agis about your complaint

All complaints of