Complaint: Klantenservice van Canaldigitaal dom, arrogant en een betonnen plaat voor het hoofd.

user-218181 on 13 December 2013 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eerst een e-mail gestuurd i.v.m. klachten over de M7 satellietontvanger. Kon de klantenservice niet beoordelen en moest maar bellen met de technische dienst. Na 20 minuten aan de telefoon te hebben gehangen tegen een starttarief en 0.10 eurocent per minuut is er toegezegd dat mijn ontvanger thuis omgeruild zou worden omdat dat de procedure is bij bruikleen apparaten. De medewerkster was al niet echt actie bereid en werkte zeer traag met diverse onderbrekingen om advies te vragen bij een medewerker die er echt verstand van zou moeten hebben. Maar als te telefoonteller loopt heeft Canaldigtaal het weer verdiend.
Twee dagen later geen afspraak om het apparaat bij mij thuis op te halen maar TOCH een retourformulier in de brievenbus met de boodschap om mijn ontvanger maar op te sturen naar Woerden.
Weer e-mailen met de “klantenservice” met het verzoek om Intern te regelen dat er een omruil afspraak met mij gemaakt zou worden want als ik het apparaat op zou moeten sturen heb ik gedurende een bepaalde tijd geen TV ontvangst.
Antwoord:
Bedankt voor uw mail
U geeft aan dat u een formulier heeft ontvangen voor het retour sturen van uw ontvanger
Onze welgemeende excuses voor de situatie
Wij vinden het uiteraard erg vervelend om te horen dat u deze slechte ervaring heeft meegemaakt, echter zullen wij op het moment dat u uw defecte ontvanger retour heeft gestuurd u wederom voorzien van een M7 ontvanger. Wij zullen uiteraard er zorg voor dragen de nieuwe exemplaar getest word en wij kunnen bevestigen dat u voorzien word van een correcte en goed werkende ontvanger.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CanalDigitaal

Los van de taalfouten werd mijn verzoek ook niet goed gelezen of men negeerde het gewoon. Nog diverse e-mailtjes verstuurd maar men bleef volharden dat ik moest bellen om opnieuw mijn problemen met de technische dienst te bespreken en er zouden dan weer allerlei testen gedaan worden om te bepalen of mijn apparaat inderdaad defect was. Kassa! Weer een lange tijd aan de telefoon gaan hangen zeker. Tegen mijn principes, als Canaldigitaal een fout maakt moeten zij dat ook klantvriendelijk oplossen. Maar het woord “klantvriendelijk” kent deze organisatie niet.
Uiteindelijk de ontvanger toch maar op 26 november jl. naar Woerden gestuurd.
Jl. 10 december weer een mailtje gestuurd naar de “klantenservice” met de mededeling dat ik het op dat moment al veertien dagen zonder TV ontvangst moest stellen.
Heb Canaldigitaal in dezelfde e-mail beloofd hen in gebreke te stellen als zij niet vòòr de 14 december a.s. mij van een andere 100% functionerende ontvanger zouden voorzien.
Op 12 december jl. werd ik gebeld door een “enquêteur” van Canaldigitaal met de vraag of ik tevreden was over mijn contacten met de klantenservice???
Deze man had toegang tot mijn klacht en al het e-mail verkeer maar kon niets voor mij betekenen. Men wilde waarschijnlijk alleen even polsen in hoeverre ik serieus was met mijn ingebrekestelling. Nou reken maar!
Het schijnt drie weken te duren voordat een apparaat omgeruild is. Al die tijd zitten Canaldigitaal klanten dus zonder TV ontvangst.
Op mijn e-mail van 12 dec. jl. heb ik tot op dit moment geen reactie ontvangen.

Desired solution:

Ik verwacht niets meer van deze ondermaatse, lompe, klant-onvriendelijke organisatie.
Morgen neem ik contact op met mijn advocaat, stel Canaldigitaal in gebreke, eis de nodige schadevergoeding en laat de rechter het dan verder maar uitzoeken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Canaldigitaal about your complaint

All complaints of