Complaint: onvriendelijkheid in de bus

user-218227 on 13 December 2013 about Qbuzz in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanavond ben ik met de qliner 302 van 18:55 naar huis gegaan. ik stapte op station Assen in en ging er bij de n33 weer uit. voor de n33 is er een lange tijd geen halte, ongeveer 8 minuten voordat de bus bij de n33 was drukte ik op de stopknop. Toen we bij de halte waren wou ik zoals het hoor bij de tweede deur uit de bus stappen, dus busschauffeur schreeuwde echer ‘hee meissie wil je even hier uitstappen’dit was ook al op een boze toon, maar dat maakte niet uit. toen ik bij de buschauffeur stond om uit te stappen begon hij ineens heel boos tegen mij te praten of ik wel niet later op het knopje zou willen drukken omdat hij daar last van heeft. Ik zei dat ik dat natuurlijk wel wilde doen en dat ik niet wist dat er een rood lampje bij de buschauffeur gaat schijnen wanneer er op het knopje wordt gedrukt. hierna begon hij nog bozer tegen mij te praten en het kwam er op neer over hoe ik het wel niet in mijn hoofd haalde om zo vroeg al op het knopje te drukken als het donker is.
Ik vind het erg vervelend dat de buschaufeur meteen boos begon te praten tegen mij en er vanuit ging dat ik wist dat dat lampje scheen (wat ik oprecht nog nooit heb gezien). Ik vind het heel normaal dat de chauffeur heeft gevraagd of ik later op het knopje wil drukken, want ik snap ook echt dat je daar last van kunt hebben. maar de manier waarop vind ik echt niet kunnen, ik ben er nog steeds geschokt van.

Desired solution:

ik zou het fijn vinden als deze klacht wordt teruggegeven aan de buschauffeur. ik weet niet of hij in de gaten had wat zijn manier van praten met mij deed, ik hoop dat deze klacht hem bewuster hiervan maakt en dat hij (of andere buschauffeurs) dit niet weer gaan doen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Qbuzz about your complaint

All complaints of