My complaint:
Had eind augustus een Playstation 4 besteld. Helaas kwam ik door de grote vraag niet in aanmerking voor de 1e levering bij Bol.com. Gelukkig zou ik wel geleverd worden voor kerst.
Op 9 december kwam er inderdaad het mailtje dat de Playstation 4 donderdag 12 of vrijdag 13 december geleverd zou gaan worden. Uiteraard blij dat hij dan toch nog voor kerst binnen kwam, tot zo ver alles goed.
Helaas alleen vrijdagmiddag om half 3 komt er een mailtje binnen dat Bol.com de playstation 4 aan de verkeerde klant heeft verstuurd. Mijn kans op de Playstation 4 is dus verkeken en moet maar gewoon weer achter in de rij gaan staan. Wel een bon van 25 euro voor de teleurstelling (afgezien dat ik het nogal karig is koop ik liever helemaal niks meer bij Bol.com).
Daarnaast vind ik het gewoon niet netjes dat er in zulk soort gevallen even gebeld wordt om uit te leggen wat er verkeerd is gegaan en hoe ze het denken op te lossen.
Desired solution:
Via Bol.com verkopen derden Playstation 4's welke duurder zijn maar wel direct leverbaar. Laat Bol.com deze dan maar naar mij opsturen. Eventueel had ik ook wel blij geweest met een gratis spel of controller erbij.
Wil er zelf ook wel 1 op marktplaats oid kopen maar het prijsverschil met Bol.com is dan vele malen hoger dan de 25 euro die Bol.com biedt.
Als Bol.com in zulke gevallen voortaan gewoon even belt met de klant hadden ze het netjes met mij kunnen afhandelen...