Complaint: Aanhoudende problemen met Keukenkampioen Groningen

user-218268 on 13 December 2013 about Keuken Kampioen in category Keukenleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben hier dus een nieuwe keuken gekocht(op basis van de tekeningen van onze vorige keuken, zelfde opstelling, zelfde maten), onze apparatuur was grotendeels recent of goed dus alleen een nieuwe gaskookplaat bijbesteld.
Wat ging er mis:
Bij de eerste offerte al wat vergeten/verkeerde kasthoogte.
Kookplaat zou ik voor de internetprijs krijgen maar werd gewoon voor de volledige prijs opgeschreven.
Na een paar weken werd er gebeld :we moesten even langskomen want de keuken past niet in de maten van de inmeter, wat blijkt:is ons een keuken verkocht met een maat van 215cm waar deze maar 200cm moet zijn.
Gevolg :uitgezochte wasbak past niet omdat de kast kleiner wordt, nieuw ontwerp keukenkampioen! een keuken met 1 lade van 30cm en passtukken van 19cm breed.
De lade onder de oven die ons beloofd was bleek opeens niet mogelijk(bestaat niet, daar kan nooit een lade)
Zelf wat gaan meten/passen/ontwerpen:kleinere(goedkopere) wasbak en twee kleine kastjes met drie laden, kookplaat laten vervallen, gevraagd om een prijs berekening: 150 euro hoger!
Wat bleek:van de meerprijs spoelbak en aakoopbedrag kookplaat van totaal 700 euro kreeg ik maar 410euro terug en dan kastjes proberen te verkopen die omgerekend zonder korting 880euro kosten terwijl een vergelijkbare kast elders nog geen 500euro kost.
Na een stevig gesprek met de filiaalmanager dit om kunnen buigen naar een acceptabel bedrag.
Uiteindelijk de keuken geleverd gekregen, alleen geen Luifel, gebeld: deze is door u zelf geannuleerd!, volgende uitspraak: Een Luifel van die lengte is niet mogelijk.
Na wat getouwtrek zou de Luifel kosteloos nageleverd worden, de maten hoefde ze niet, die stonden nog wel in het dossier.
Nu zes weken en zeven telefoontjes later waarbij telkens beloofd wordt dat ik teruggebeld wordt ben ik er via het hoofdkantoor achter gekomen dat de Luifel net gistermiddag besteld is (nee mijnheer dat kan niet meer geleverd worden in dit jaar met die feestdagen die eraan komen)

Desired solution:

Een welgemeend excuses en laten ze zorgen dat het ontbrekende deel heel snel geleverd wordt.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Keuken Kampioen about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Keuken Kampioen

All complaints of