Complaint: Hoge rekening door continue uitval slechte verbinding

user-116272 on 18 December 2013 about Vodafone in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij Vodafone een Duur Red Abonnement, bewuste keuze vanwege het vele bellen.

Echter heb ik nu Tijdelijk geen vast Internet, dus gebruik ik mijn telefoon wat vaker als Hotspot voor mijn tablet en je raad het al boven mijn verbruik.

De verbinding is slecht, telkens van 3g naar gprs, verbindingen die worden telkens gestaakt, als ik dan op de website kijk, ruime 4g beloftes op de postcode van het recreatiepark waar ik verblijf. Het gaat volgens mij compleet mis toen mijn ipad de nieuwe software ging downloaden via itunes en deze meerdere malen werd onderbroken, doordat de ipad dan niet meer hersteld kan worden moest ik wel een herstelbestand downloaden 3x geprobeerd en gecrasht)

Kom ik er nu achter dat ik in twee maanden voor 75 euro heb verbruikt (en teller loopt nog)
Dit voelt erg onrechtvaardig, ik kies bewust voor een ruim abonnement en de zekerheid van Red ! Ook stonden de blox (in hun ogen voordelig internet, hah) niet automatisch aan, zag ik achteraf….Nee waarom zouden we ?

Ik voel mij benadeeld want vanaf Mei tot afgelopen maand heb ik nauwelijks mobiel data verkeer gehad. Omdat ik er nu een keer overheen zit $ kassa. En om het gewoon niet leuk te maken ook nog eens een slechte verbinding en traag internet

Ik kan voor dat geld immers ook een ander mobiel abbo van de concurent erbij nemen, met gegarandeerde internetverbinding, 4g en geen onverwachte hoge kosten achteraf.

Ik hoor hier een nieuw reclame spotje opkomen:

‘Dat waren jullie toch, die aanbieder die pretendeert dat het internet niet word geknepen en geen hoge rekening achteraf ? ‘Nee hoor meneer dat zijn niet wij’. Ja hoor, ik dacht het toch echt!, roze met witte letters…..’

Heel vervelend dit. Ook jammer dat er ondanks contact tussendoor over een internetblokkade die dame mij niet even attendeert dar ik ruim over mijn verbruik zit en er torenhoge kosten aan verbonden zijn of mogelijk alternatieven zijn?

Ik dacht dat Vodafone zijn tijd vooruit was met Red, maar zijn toch ingehaald door de kleinere telecom aanbieders van nu die het beter doen ? Kom op Vodafone. Doe hier wat aan !

Desired solution:

Compensatie en verandering van het beleid ten aanzien van normaal Internet verbruik, eerder en uitgebreider melden.

Datalimiet overschreden, meer duidelijkheid over de kosten, een beetje webwinkelen via een website met een tablet (jullie site) kost al gauw 25mb, en dan doe je nog niks speciaals.....

Blox automatisch aan, ipv uit. Waarom het klantvoordeel standaard uitzetten ?

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Vodafone about your complaint

All complaints of