Complaint: Defect bij aankomst

user-218326 on 15 December 2013 about Ibood in category Deal-Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In de levering was 1 kuip onvoldoende ingepakt, waardoor de losse poten van de stoel krassen gemaakt hebben in de zitting.
Ik heb het defect bij aankomst gemeld voor order 3400557. Ik kreeg een bevestiging van mijn klacht. In deze bevestiging staat niet duidelijk welke stappen ik nu moet ondernemen.
Volgens Ibood zal de fabrikant/leverancier mij op de hoogte houden over de verdere afwikkeling van mijn DOA melding. Dit kunt u niet volgen via Mijn iBOOD.
Ik heb nog steeds niet gehoord, ook niet van Ibood. Ik blijf in het ongewisse, want op mijn mails (2 ondertussen) wordt er niet geantwoord.

Desired solution:

Vervanging van de beschadigde stoel.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Ibood about your complaint

All complaints of