Complaint: Klantenservice NS Utrecht reageert nergens op

DeSjaak on 15 December 2013 about NS in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit is een vervolg van mijn vorige klacht over dat de treinverbinding tussen Hoofddorp en Sassenheim (24 november 2013) niet tot stand kwam. Daardoor moest ik een taxi nemen want de beloofde bussen kwamen ook niet. De taxi werd met meerdere reizigers gedeeld en de totale ritkosten bedroegen 15 euro per persoon.
De reactie van de NS was dat ik een brief kon sturen naar de klantenservice NS te Utrecht, vergezeld van de taxibon. Dit heb ik meteen gedaan (26 november) maar nog steeds hebben ze niet gereageerd op mijn brief laat staan dat ik die vergoeding van 15 euro heb ontvangen. De NS heeft Klacht.nl medegedeeld dat de klacht was opgelost maar niets is minder waar. Wat is de strategie NS? Klagers zo lang mogelijk laten wachten (of helmaal negeren) totdat ze het maar opgeven? Jullie hebben niet de dienst geleverd waarvoor wij betaald hadden. Voor jullie, als monopolist op het spoor, misschien de gewoonste zaak van de wereld. Maar voor mij niet, ik heb recht op een vergoeding van die taxikosten!

Desired solution:

Een vergoeding van die 15 euro taxikosten.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to NS about your complaint

All complaints of