Complaint: Telefoon inmiddels 8 weken ter reparatie

user-217442 on 11 January 2014 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn telefoon is inmiddels al 8 weken weg ter reparatie. Eerst werd er gezegd dat ik moest gaan betalen voor de barst in het scherm die er niet in zat toen ik mijn telefoon opstuurde. Dit is opgelost, deze kosten hoef ik niet te betalen en mijn telefoon zou zsm retour komen. Inmiddels alweer weken verder en zit nu dus al 8 weken zonder mijn telefoon terwijl ik hier wel voor moet betalen.

Desired solution:

Vergoeding voor de tijd dat ik wel moet betalen, maar geen gebruik van mijn telefoon kan maken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 04 February 2014 at 14:18

Offered solution:

TEST - Deze klacht is opgelost

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Responded on 04 February 2014 at 14:21

Test - dit is de feedback op de oplossing

Message from

10 years ago - Ik ben het hier wel mee eens!

Message from allard.test

10 years ago - Ik ben het hier mee eens!

All complaints of