Complaint: onredelijke eisen van hotel t.a.v. hond zijn niet vooraf bekend

user-218787 on 04 August 2015 about booking.com in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hotel Ca l’Andreu stuurt, na de voorlopige reservering een email met allerlei restricties waaraan onze hond (en wij de eigenaars) moeten voldoen als we bij dit hotel willen verblijven. In de mail schrijven ze letterlijk: “If you come” en dan volgt er een lijst met allerlei onredelijke eisen en op een zeer onbeleefde toon alsof wij een stelletje barbaren zijn. Onze hond gaat al jaren mee op reis, we hebben al vele boekingen gedaan via booking.com en hebben nog nooit een dergelijke klant (en hond-) onvriendelijke mail ontvangen. Omdat wij de keuze krijgen om wel of niet te komen (If you come…) besluiten we niet te komen en er komt geen definitieve boeking tot stand. Tip voor booking.com: zet dergelijke eisen op de site van het hotel onder “belangrijke informatie”.Tip voor hotel Ca ‘l Andreu: laat helemaal geen honden toe. Hotel Ca l’Andreu brengt echter het volledige tarief voor de eerste nacht in rekening. Schade is het argument omdat het hotel de kamer niet meer kon verhuren. Dat is echt onzin omdat onze aanvraag amper enkele uren heeft uitgestaan. Twee emails aan booking.com leveren niets op. Zoek het zelf maar uit met hotel Ca l’Andreu is de boodschap van de klantenservice van booking.com.

Desired solution:

Hotel Ca l'Andreu boekt de kosten voor de eerste nacht € 85 op onze bankrekening terug.

Message from from Klacht.nl

9 years ago - We have sent an email to booking.com about your complaint

All complaints of