Complaint: op onkosten jagen

user-218814 on 05 August 2015 about IZZ in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een achterstand gekregen doordat IZZ mij uit de verzekering gooide omdat ze dachten dat ik dubbel verzekert was. Ze hadden het in
een bepaald bestand kunnen nakijken, maar bleven volhouden dit niet te
kunnen. Ik kreeg 8 maanden premie teruggestord, plus een inhouding van E 300,, volgens hun administratiekosten. Door afschrijvingen en een werkloosheidstoestand is het niet gelukt alles terug te storten en de verzering is hersteld. En daarna is het helemaal niet meer goed gegaan, bij het incassoburo terechtgekomen en als wanbetaler aangemeld.

Desired solution:

Toen ik eindelijk weg kon kwamen er nog 2 kleine rekeningen van mijn man en daarmee gingen incassokosten van E1800 naar E 3300. Ik heb geen herrinnering gehad en ze zijn kort na elkaar naar incassoburo gestuurd. Op specificatie staan 2x hoge polismutatiekosten, waar ik geen antwoord op krijg, want praten met IZZ is onmogelijk en incassoburo reageert ook niet. Nu is het weer bij ander incassoburo neergegooid en inmiddels is het opgelopen tot E5000. Ik wil graag antwoord en eerlijk behandeld worden.

Message from from Klacht.nl

9 years ago - We have sent an email to IZZ about your complaint

All complaints of