Complaint: Zeer bedroevende service en oven is nog steeds kapot

user-218820 on 05 August 2015 about Indesit in category Electronica - Wasmachines

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De voorruit van mijn Indesit oven is uit het niets gesprongen in honderden stukjes, dit terwijl ik niet thuis was en de oven dus niet in gebruik had. Dit vind ik allereerst levensgevaarlijk met mijn 2 jonge kittens van 12 weken in huis maar het kan gebeuren(lees ik op internet).

Ik heb voor niets 2 vrije dagen opgenomen en 8 gesprekken gevoerd.
Hieronder een samenvatting omdat mijn officiële klacht meer dan 5000 tekens bevat.

– Begin juli: voorruit aan de buitenkant springt in 1000 stukken, zonder dat deze is gebruikt die dag.
– 7 juli stuur ik mail met alle gegevens die jullie nodig hebben
– 11 juli eerste gesprek (op zaterdag) dus zonde van mijn geld want jullie zijn gesloten(nergens lees ik openingstijden)
– 13 juli in de wacht voor 10 minuten en vervolgens geen reactie
– 17 juli eindelijk een monteursafspraak telefonisch met mevr. Riri afgesproken (gesprektijd: 11:28u)
– 24 juli de monteur komt voor niets en er wordt nog contact met mij opgenomen
– 29 juli een mail met een aantal inhoudelijk vragen/opmerkingen verstuurd omdat ik niets van jullie hoor
– 30 juli een mail retour, geen inhoudelijk antwoord
– 30 juli telefonisch contact met mevr. Riri die mij niet verder kan helpen (gesprekstijd: 12:16u)
– 30 juli telefonisch contact met dhr. Pieter, hij stuurt een mail met de vraag contact op te nemen om de afspraak te annuleren en vervolgens staat er geen afspraak in het systeem en hangt hij op. (gesprekstijd: 12:16u)
– 31 juli sms’je van monteur ontvangen dat de voorruit is geleverd.
– 3 augustus contact opgenomen voor een afspraak, deze werd gemaakt voor 5 augustus
– 4 augustus op hoelaat.nl is geen afspraak te zien.
– 5 augustus, contact opgenomen en gekozen voor optie 1 in het keuze menu: U wilt graag weten hoelaat de monteur vandaag komt. Wordt je doorverwezen naar de website waar ik niets zag!
– 5 augustus, contact opgenomen omdat de afspraak niet te zien is. Blijkbaar heeft de monteur een voicemail achtergelaten dat afspraak niet doorgaat omdat het verkeerde product is geleverd. Het is weer wachten tot de nieuwe voorruit is geleverd. En nog steeds niets opgelost!

Tot slot: het is raar dat de oven die van jullie fabriek komt binnen 8 maanden kapot gaat en IK vervolgens heel veel werk moet verzetten om het gemaakt te krijgen, we zijn nu al een maand verder en nog kan ik de oven niet gebruiken….

Desired solution:

Als de oven gemaakt is, ik een compensatie krijg voor de twee vrije dagen die ik voor niets heb opgenomen. Daarnaast de kosten voor de 8 gesprekken die ik voor niets heb gevoerd, omgerekend dik een uur bellen en €5,60 armer.
En dat er zeer kritisch gekeken wordt naar de werkzaamheden en kwaliteit van jullie klantenservice.

Message from from Klacht.nl

9 years ago - We have sent an email to Indesit about your complaint

All complaints of