Complaint: teveel betaald en nog geen gebruik kunnen maken

bariton1921 on 05 August 2015 about Lexa.nl in category Datingsites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo,

Ik heb vandaag me ingeschreven op de site van lexa.
Nu moest ik kiezen voor hoelang, en ik heb voor 3 maanden gekozen voor ruim euro 38 per 3 maanden.

Ik werd doodrgekoppeld naar de betaal site van mijn inschrijving.
Toen ik het geld overgemaakt had en accoord ging met de betaling (defender thuis) kreeg ik de melding dat er iets niet goed gegaan was, en het opnieuw moest proberen.
Dus deed ik dat waarna weer dezelde melding kwam.
Dus maar weer een keer, alles goed gecontroleerd , en weer verzonden.

Toen weer dezelfde melding waarna ik ging kijken op mij gegevens van de bank.
En toen bleek dat de bedragen wel degelijk van mijn rekening waren afgeschreven.
Ik meteen mail gestuurd naar lexa.
kreeg een bevestiging dat het mailtje binnen 48 uur behandeld zou worden.

En nog gekker ik logde in omdat ik berichten en reactie s kreeg.
Ik kon deze niet bekijken omdat ik geen member zou zijn.
En dat terwijl ik 2x teveel had betaald.

Alles per mail doorgestuurd naar lexa.

geen telefoon nummer te vinden.

Desired solution:

Ik wil per direct geactiveerd worden en het teveel betaalde bedrag terug op mijn rekening.

Dat is bijna euro 80.
En per direct van het product gebruik kunnen maken waarvoor ik betaald heb.

Message from from Klacht.nl

9 years ago - We have sent an email to Lexa.nl about your complaint

All complaints of