Complaint: Koeriersdienst komt niet langs.

schneider101 on 06 August 2015 about DPD in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorige week een pakketje besteld. Normaal gesproken zou binnen ene dag het pakket er zijn. Op Zaterdag 1-8 de hele dag zitten wachten Niemand gezien. Kan gebeuren.

Maandag even naar de winkel en een briefje in de bus (1e briefje) helaas pakket gemist (wat een toeval maar kan gebeuren).

Snel met de code die op t briefje stond een afspraak gemaakt voor woensdag want dinsdag zou ik niet thuis zijn. kom ik na de afspraak erachter dat het nog een prehistorische service is van 8.00uur in de morgen tot 18.00 uur savonds. Het dpd punt hier in de buurt was op vakantie dus ook geen optie. En met de kostbaarheid ook maar niet voor de deur neer laten zetten.
Woensdag zitten wachten. niemand gezien. Ook geen briefje in de bus dus ik savonds maar ingelogd met de code van het 1e briefje. daar kwam in het scherm dat zij 3 keer geweest waren. Dat was dus een verassing want ik heb niemand gezien en 1 keer een briefje gehad.

Nou geen zorgen want de website gaf aan dat ik het binnen 24uur nog op kon halen op het depot. Voor de zekerheid eerst gebeld met dpd en een zeer onklantvriendelijke mw gaf aan dat het pakket al in de container retour zat. Ik uitgelegd dat dit iet volgens de service van dpd was en dat het niet klopte. Maar mw. bleef vasthouden aan haar woorden.

Zelf kon ze geen bewijs geven dat de chauffeur wel geweest was want het pakket was wel gescand. En toen ik aangaf dat de chauffeur dat van alle locaties kon doen kreeg ik daarop geen reactie.

Dus mensen pas op als het een mooie dag is en de chauffeur wil naar het strand dan kan hij inscannen- geen briefje achter laten en dat is voor dpd voldoende want die hebben hun centjes toch al.

Uiteindelijk heb ik dus zitten wachten en is dpd een service waar ik ooit meer gebruk van wil maken.

Feiten:
-dpd is 1 keer aan mijn deur geweest en heeft een bericht achter gelaten.
-voor de rest denken zij dat de chauffeur geweest is maar hij zou ook lekker op het strand hebben kunnen liggen want ik heb verder geen briefje ontvangen.
-zelf een hele dag thuis geweest en niemand gezien.
– service is 0 en als je op de website iets invult kan het niet meer veranderd worden.

Desired solution:

Mijn pakket kosteloos verstuurd krijgen.
En de prehistorische service weg zodat andere mensen Beter behandeld worden. Eigen regels naleven zodat je je pakket nog kan oppikken op het depot.

Message from from Klacht.nl

9 years ago - We have sent an email to DPD about your complaint

Message from from Klacht.nl

9 years ago - Complaint is picked up by DPD

Message from from Klacht.nl

9 years ago - Complaint is solved by DPD

DPD

Responded on 06 August 2015 at 14:46

Offered solution:

Beste heer Schneider,

Ik zie dat wij uw klacht twee keer op deze website hebben ontvangen. Ik zal deze specifieke klacht daarom afsluiten, zodat ik u op de andere pagina verder kan helpen. Daar heb ik u reeds ook een bericht gestuurd.

Met vriendelijke groet,
Charlotte

All complaints of