My complaint:
Ik heb inmiddels 20 e-mails gestuurd aangaande een klacht. Ik heb diverse kledingstukken gekocht en 5 van de 6 stukken waren defect (gaten/ zichtbaar gedragen/ stinken etc.). Hier is over gebeld, ik zou worden teruggebeld. Vervolgens 20 mails gestuurd, geen enkele reactie. Bijna alles geretourneerd op 1 ding na welke ook defect blijkt te zijn. Het kledingstuk wil ik retourneren maar ik heb geen retouradres. Ik wil hiervoor eenzelfde exemplaar (desnoods maat kleiner) maar weiger verzendkosten te betalen. Expresso moet zich niet aan hun verplichtingen onttrekken. Ik koop iets wat nieuw is en ik mag dan ook verwachten dat ik iets nieuws ontvang.
Desired solution:
Als er inhoudelijk, op een vriendelijke manier, met respect geantwoord wordt. Omruiling van het artikel zonder extra verzendkosten.
Expresso gedraagt zich zeer onprofessioneel door klanten te negeren.