Complaint: Opzegging abonnement binnen 14 dagen wettelijks termijn niet verwerkt

nufyziggo on 26 January 2024 about Ziggo in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

k heb een ziggo abonement, en heb opzegging binnen 14 dagen wettelijk termijn doorgegeven (inclusieve versturing apparatuur terug). Het is al 3 weken geleden gebeurt, en nu krijg ik te horen dat opzegging is vast gelopen en dat ik moet nog wachten 15 dagen, en bellen alweer terug (15te keer) als het wordt niet verwerkt!
Ook gaan ze incasseren kosten voor Februari–voor het serviece die moest al een maand geleden opgezegd workden.
Wat een scandalisch bedrijf!
Ik hoop jullie kunnen mij verder helpen.

Desired solution:

Opzeggen abonement

Message from from Klacht.nl

9 months ago - We have generated a legal letter for this complaint about Ziggo
You can download it here

Message from from Klacht.nl

9 months ago - We have posted a tweet about your new complaint about Ziggo

All complaints of