Complaint: Hoe ga je met je klanten om ?

Gonda on 19 January 2010 about Tous in category Internetshops - Elektronica

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Had bij deze firma online een accu voor mijn mob.tel besteld zou deze binnen 3 dgn thuis hebben nu met de feestdagn denk je och het duurt wat langer.Maar tot op heden nog geen accu ontvangen.Met bedrijf paar keer gemaild ik had vergeten het huisnummer in te vullen Tous had de accu verstuurd maar ik heb deze niet ont vangen.
Ik moest wachen dat ze de accu via de post de retour zouden krijgen dat is tot op heden nog niet gebeurt.
Heb dus nog steeds geen accu.
Via mail kreeg ik volgens hun een goed aanbod ik betaalde 11.95 dit was zonder verzend kosten en dan kreeg ik de accu als nog,Ik vind dit schandalig ik het toch al een accu betaald en niet gekregen.
Wat een klant onvriendelijk bedrijf, er staan op hun site goede referenties volgens mij zijn deze er door hun zelf op gezet kan niet anders.
Gelukkig heb ik er niet meer besteld.

Gewenste oplossing

Dat ik mijn bestelde batterij krijg.
Ook al vergeet de klant het huisnummer dit doe je toch niet extra en ik moet hun dat ook op hun woordt geloven als ze dit grapje bij meer klanten uit halen verdinen ze goed zonder wat te leveren.

All complaints of