Complaint: Toestel met 3 weken kapot

user-6471 on 22 January 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

22 december hebben wij onze zoon dit toestel + abonnement kado gedaan. Hij zit op kamers in Nijmegen en had zijn oplader vergeten, waardoor de batterij helemaal leeg was. Nadat hij het toestel weer opgeladen had, kreeg hij het toestel niet meer aan. Hij is naar de winkel gegaan op 19 januari (binnen 30 dagen).In de winkel werd hem verstaan gegeven dat hij geen nieuwe kreeg. Alleen binnen 14 dagen zou hij een nieuwe krijgen. Hij zou opgestuurd worden naar de reparateur en hij kreeg geen vervangend toestel omdat hij geen verzekering had afgesloten. Hij heeft een gratis internet abonnement gekregen bij zijn abonnement wat hij dus nu niet kan gebruiken. Bij het nalezen van de leveringsvoorwaarden vandag (22 januari) zie ik dat ze bij productie- c.q. fabrieksfouten een nieuw vergelijkend toestel moeten aanbieden. Toen mijn zoon naar de winkel ging met dit verhaal, werd hem ijskoud en volgens mijn zoon behoorlijk onbeschoft medegedeeld dat ze er nu niets aan konden doen. Uiteindelijk werd aangeboden het toestel terug te halen van de reparateur om te zien of er geen krasje op zat. Pas dan konden ze iets doen. Mijn zoon is er heilig van overtuigd dat er geen krasje opzit, maar wie zegt ons dat dit niet tijdens het transport, door de reparateur of de medewerkers van de winkel gebeurd, waardoor hij geen nieuw toestel krijgt? Zij hebben hem verkeerd voorgelicht. Volgens mij ligt de fout dus bij Belcompany. Zij hadden hem onmiddellijk een nieuw toestel moeten geven.

Gewenste oplossing

Met onmiddellijke ingang een nieuw toestel, zodat hij ook weer gewoon kan internetten.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

14 years ago - Geachte klant, Wij hebben bij onze vestigingen navraag gedaan naar uw klacht. De vestigingen in Nijmegen, Uden & Oss weten niks van dezek klacht af. Kunt u op de onderstaande vragen een antwoord geven: - Bij welke vestiging is het toestel ingeleverd - Wat is het 06 nummer - Wat is het imei nummer - Wat is het reparatie nummer Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from Belcompany

14 years ago - Geachte klant, Wij hebben bij onze vestigingen navraag gedaan naar uw klacht. De vestigingen in Nijmegen, Uden & Oss weten niks van deze klacht af. Kunt u op de onderstaande vragen een antwoord geven: - Bij welke vestiging is het toestel ingeleverd - Wat is het 06 nummer - Wat is het imei nummer - Wat is het reparatie nummer Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Vreemd he??? Hij heeft het toestel in eens binnen een week terug gekregen. Het 06 nummer is: 06-20898781. Ze vonden in eens een miniscuul krasje, waardoor zij het niet geoorloofd vonden een nieuw toestel te leveren. Hij heeft een gerepareerd toestel terug gekregen. Nee, ik ben niet tevreden met de oplossing van deze klacht. Er staat duidelijk dat binnen de gestelde termijn er een nieuw toestel wordt geleverd.

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gesloten: Geen reactie ontvangen.

All complaints of