Complaint: wereldpas en dienstverlening

user-6635 on 25 January 2010 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Tijdens mijn verbijf op Aruba heb ik bij lokale banken,getracht te pinnen wat niet mogelijk was.
Dit terwijl wij over een wereldpas beschikken met het bekende Meastro logo.In de winkels (supermarkten ed) was het wel mogelijk om met de wereldpas betalingen te verrichten.Bij terug komst in Nederland ben ik direkt naar de bank gegaan S.N.S.Heb mijn beklag gedaan,dat ik niet kon pinnen met mijn wereldpas.Kunt U niet pinnen in de winkels,ik vertelde dat het geen banken zijn.Ik moest de volgende keer maar contant geld meenemen.Dus het moraal van dit verhaal is ik heb niets aan de wereldpas.
Em moet er wel voor betalen.En heb gehoord dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Het probleem bij de bank is al meer dan een half jaar.

Gewenste oplossing

Ik heb geen oplossing.
De S.n.S ,
komt met een oplossing waar ik niet tevreden mee bent.

All complaints of