Complaint: Onzorgvuldigheid

user-6800 on 27 January 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Hallo,
Afgelopen woensdag 27 01 10 kregen wij een brief van een incassoburo in de bus,waarin ons werd gezegd dat wij een rekening van E1189,88 binnen 5 dagen moesten voldoen anders zouden er gerechtelijke stappen volgen.
Nu is het zo dat wij onze stroomtoevoer niet van NL Energie krijgen maar van Electrabel voorheen REndo.
Wij hebben hierover gebeld,en er werd ons vrij laconiek mede gedeeld dat ze dan het verkeerde adres hadden.
Zelfs de naam was al niet goed.
Daar konden we het mee doen.

Dan staat er ook nog hoogachtend?
Nou dat is niet wederzijds,wat een Prutswerk.
Dus dames heren ondernemers,als U nog openstaande rekeningen wilt laten incasseren door een incassobureau,bedenkt dan goed welk incassoburo U in de arm neemt.
Of is het Cannot trace,want de persoon in kwestie woont niet op mijn adres,heet anders en deze geadresseerde heeft z’n stroomleveranties gelukkig niet bij nl energie,maar bij ELECTRABEL.
DEze klacht gaat overigens ook naar andere instanties.
tenslotte een laatste woord aan de lieden van cannot chase.
Wees zorgvuldig in je werk,ga niet lopen gissen,want het gaat hier niet om een paar grijpstuivers.

Gewenste oplossing

Misschien wel een excuus,zoals dat in ieder fatsoenlijk land ook geldt.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De Nederlandse Energie Maatschappij biedt de heer Otten een bloemetje en excuses aan voor het ongemak.

All complaints of