Complaint: correctie nota

user-7382 on 03 February 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik heb in mei 2009 een eind afrekening ontvangen van de nem ik moest 357,00 bijbetalen in juli ben ik overgestapt naar oxxio kreeg een eind nota van 1441.43 hun hadden de gasstand verkeerd overgenomen heb daar overgebeld dat ik dat niet kon betalen kreeg een regeling moest eerst 321,43 betalen en dan 4 keer 280,00 maar na 881.43 ben ik gestopt met de regeling kon het niet op brengen en maar bellen met nem maar werd van het kastje naar de muur gestuurd kreeg bericht van incassoburo en heb de klacht daar ook voorgelegd kreeg 10 dagen uitstel en weer gebeld met de nem ze zouden de incasso terug halen na een week weer bericht van incasso dat ik me niet aan de regels had gehouden dat ik 3-2-2010 het bedrag moest betalen anders kwam de deurwaarder langs weer gebeld met de nem hun gingen gelijk een mailtje sturen en ik mocht de brief weggooien.kreeg vandaag een correctienota en er stond op dat ik 1200,00 terug krijg ik weer gebeld met nem dat ik niet op de nota het bedrag wat inmiddels wel had terug betaald niet kon vinden moest even een paar minuten wachten ze ging het ne kijken nou ik krijg geen 1200,00 terug ze moeten het resterende bedrag er van af halen en dan blijft er ongeveer 702,00 over en dat krijg ik terug dat word rond 16 feb gestord en na 5 wekdagen staat het dan op mijn rekening.dus nu blijkt dat ik nog zo 700.00 moest bijbetalen hier klopt niets van.ik ga nooit meer in zee met dat soort lui ze worden op deze manier slapend rijk.

Gewenste oplossing

nee na een halfjaar van bellen en wachten ben ik nog niets wijzer ja dat ik in juni 357.00 moest betalen en nog geen 2 maanden later nog iets van 700.00 dat klopt niet.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of