Complaint: al 2 jaar proberen ze geld af te troggelen

user-7423 on 04 February 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik ben nu al 2 jaar bezig met de NEM, wij zijn april 2008 bij hun weg gegaan omdat we niet tevreden waren, alsnog gingen ze in aug 08 facturen sturen die zelfs op ons oude adres van toepassing waren, in nov 08 kreeg ik een brief van mijn huidige leverancier dat de opzegging binnen was en dat de NEM het over had genomen !!!! zonder dat we hier weet van hadden, vervolgens boekten ze elke maand geld van de rekening maar betaalden daar niet de maanden mee waar het voor bedoeld was, ik heb alle bewijzen liggen dat er betaald is (afschriften) en nu dagen ze mij voor het gerecht omdat er volgens de NEM nog een bedrag van bijna 1200 euro openstaat.. Schandalig, ondertussen konden we gelukkig terug naar de energie direct die wel alles netjes afhandeld en waar ik nooit problemen mee heb,
de NEM mag wel eens zorgen dat ze hun eigen zaakjes op de rails krijgen want ik ben het spuug zat,,, en ik denk er hard over na om dit voor de camera duidelijk te maken.. echt schande hoe deze maatschappij met mensen om gaat.

Gewenste oplossing

er is te zien dat alle betalingen zijn gedaan, behalve de eind nota, omdat daar dus ook aanmaankosten bij zitten die niet rechtsgeldig zijn en die ik dus ook niet hoef te betalen,
na alle ellende mogen ze nu wel eens schoonschip maken door te zeggen dat we qiet staan, natuurlijk wil ik daarbij alle bewijzen weer laten zien.. want echt alles is betaald… ook mijn advocaat zegt dat en het incasso bureau ook..
ik kan geen cijfers geven laat ze eerst maar met een oplossing komen

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of