Complaint: schandalig

user-7639 on 06 February 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik was tot half oktober bij de NEM waar ik een eindrekening van 89 euro wat ik bij moest betalen in jaar. nu ben ik tegen mijn goedkeuring aangemeld bij oxxio wat dus rechtis gezet en weer terug ben bij de NEM. maar nu stuurt de nem een afrekening van de periode vanaf half oktober tot 3 december dat ik 1000 euro moet bij betalen…over 10 weken????????? zijn ze nou helemaal gek geworden en dat ik gewoon maandelijkse termijnen heb betaald..ik betaal dit dus nooit ..SCHANDE!!

Gewenste oplossing

ik blijf bij hun als ze die rekeningen gewoon vernietigen

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of