Complaint: Zilverenkruis

user-2145 on 10 February 2010 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

In december ben ik overgegaan naar Zilverenkruis. Omdat zij mij in eerste instantie een te dure polis hebben aangesmeerd vroeg ik deze te cancellen dat mocht. Ik kon naar Menzis gaan. Zij konden het niet in behandeling nemen alvorens ik Zilverenkruis niet had opgezegd. Zilverenkruis bood mij toen een goedkopere polis aan telefonisch en per e-mail ook bevestig en ook nog een Polis ontvangen. Premie p.m. 86,85 net als menzis. Ik ging hiermee dus toch akkoord. Op 25 januari cancelled Zilverenkruis zonder mijn medeweten de polis en stuurt mij een nieuwe polis €. 96,50. Als ik mail met ZK zeggen zij dat de polis niet meer geldig is en de premie dus 96,50 per maand blijft.

Ik ben geen fan van Zilverenkruis Achmea ik heb in het verleden ook al problemen met ze gehad. het is een rommelige maatschappij. Ik ben overgegaan omdat ik dacht dat het goedkoper was als de R door SZW betaald zou worden maar daarom was de premie Beter AF overdreven dure polis omdat Sozawe betaald

Gewenste oplossing

De polis-premie die telefonisch en per e/mail is afgesproken bevestigd en een Polis voor is ontvangen

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by Zilveren Kruis

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Zilveren Kruis

All complaints of