Complaint: pakje niet bezorgd

user-7943 on 10 February 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

ik heb donderdag 4 feb
een pakje verstuurd met selektvracht
en dan zal je zeggen zaterdag is hij er
op zijn laatst dinsdag
geen pakje heb de mevr ontvangen
ik vandaag 10 feb gebeld 12 minuten aan de telefoon gahangen 4 keer doorverbonden
wachten wachten en dan zegt er een mevr hij is vandaag bezorgd ik een e mail naar de koper gestuurd maar geen pakje ontvangen
is dat normaal of doen jullie dat bij al jullie klanten ik lees op het internet dat er wel meer klachten zijn ik kan me dat heel goed voorstellen
wat dachten jullie van tnt altijd netjes en op tijd
kortom erg slecht voor zo bedrijf
ik ga weer naar tnt
eens maar nooit meer

Gewenste oplossing

dat mijn pakje wordt bezorgd

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of