Complaint: Afzetters!

user-8717 on 23 February 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik heb 2 maanden op een adres gewoond. Ik had een rekening van 142 per maand. Ok te doen.
na 2 maanden werd er ingebroken en ben ik verhuisd. Ik zat aan een opzegtermijn en moest alles kunnen bewijzen van de inbraak. Nu krijg ik een eind nota waarin ik 378 euro moet betalen!!
dus over 2 maanden wonen, waarin ik amper thuis was, kachel hele dag uit in sept en okt. Echt vreemd. ik hoefde geen boete te betalen vanwege het ontbreken van het contract omdat ik een goede reden had. Maar dan pakken ze dat geld wel op een andere manier van je af.

Gewenste oplossing

Geen eindnota betalen natuurlijk, die 148 was al hoog genoeg. ik moet juist geld terug krijgen.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of